Op zoek naar een administratiekantoor in Utrecht

Dit jaar ben ik een webwinkel gestart in motorkleding. Ik rijd al jaren motor en vond het altijd lastig om motorkleding te kopen. Bij mij in de buurt zijn weinig winkels waar je kleding kunt kopen. De paar winkels die kleding verkopen, verkopen alleen dure merken. Het was voor mij erg lastig om kleding te kopen voor een goede prijs en daarom besloot ik om zelf een webwinkel te starten. Een paar vrienden van die ook motorrijden vonden het een erg goed idee en zeiden dat ze bij mij zouden kopen. Het begon als een idee, maar uiteindelijk besloot ik om echt te beginnen. Ik had destijds al een baan en zou daarom mijn webwinkel naast mijn werk hebben. Ik wist dat het hebben van een webwinkel mij veel tijd zou kosten, maar ik besloot om het toch te doen. Er waren veel dingen waar ik geen ervaring mee had, maar ik hoopte dat ik deze dingen in de loop der tijd zou leren. Ik vond een bedrijf waar ik goedkoop leuke motorkleding kon inkopen en liet een vriend een website voor mij bouwen. Ik had mij ondertussen ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en was officieel gestart. Ik wilde graag zelf mijn administratie doen, omdat ik zodoende geld kon besparen. Ik verkocht nog niet veel artikelen en ik dacht dat ik dit zelf kon. Ik kwam er na een paar maanden achter dat ik veel fouten heb gemaakt met mijn administratie, daardoor leek het mij beter om een administratiekantoor in Utrecht te zoeken. Als je fouten maakt met de administratie en aangifte van je bedrijf dan moet je soms een hoge boete betalen. Door een administratiekantoor in Utrecht mijn administratie te laten controleren, zou ik geen fouten meer maken.   

Snel een administratiekantoor in Utrecht gevonden

Online is het gemakkelijk om een administratiekantoor in Utrecht te vinden. Er zijn veel bedrijven die dit werk doen en die kleine bedrijven kunnen helpen. Ik vond het niet gemakkelijk om een administratiekantoor in Utrecht te kiezen. Ik wilde graag een bedrijf dat mij kon adviseren over mijn inkomsten en uitgaven en mij veel werk uit handen zou nemen. Ik had een gesprek aangevraagd bij 3 kantoren, om te bespreken wat ze voor mij konden doen. Een van deze bedrijven was Administratiekantoor Boekjewinst, die ik vond via de website https://www.boekjewinst.nl/. Ik vond het gesprek bij dit administratiekantoor in Utrecht erg prettig. Ik had het gevoel dat de boekhouder erg betrokken was bij mijn bedrijf en mij graag wilde helpen. Hij stelde veel vragen over mijn bedrijf en gaf aan dat hij me direct kon helpen. Dit kantoor kon alles voor mij controleren, mijn belastingaangifte verzorgen en mijn jaarrekening opsturen. Ze rekenden een vast maandbedrag en dit vond ik erg goedkoop. Ik had ook een gesprek bij andere kantoren, maar daar was ik minder tevreden over. Deze bedrijven rekenden een hogere prijs en waren minder betrokken. Ik dacht er een paar dagen over na en besloot toen dat administratiekantoor Boekjewinst mijn administratiekantoor in Utrecht zou worden.

Erg blij met mijn boekhouder

Ik werk nu een paar maanden samen met Administratiekantoor Boekjewinst en ben erg blij met mijn keuze. Mijn boekhouder staat altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden en geeft mij goed advies. Ik heb weinig werk meer aan mijn administratie en weet zeker dat alles goed geregeld is. Ik kan online gemakkelijk mijn administratie inzien. Ik kan dit administratiekantoor in Utrecht aan iedereen aanraden.

  • Ze zijn erg betrokken
  • Rekenen een laag maandbedrag
  • Alles is goed geregeld
  • Online kan ik mijn administratie inzien Lees meer…